Kategorie
czujnik nacisku Uncategorized wspomaganie

tryb Elektrorider już jest!

Kilka lat własnych doświadczeń, prób i wyliczeń zaowocowały stworzeniem trybu Elektrorider. W jaki sposób sterować rowerem aby dawał odczucie wsparcia kiedy trzeba, nie wyprzedzał swoją mocą i dawał się kontrolować w każdych warunkach? Oto tryb Elektrorider na wykresie:

Podstawowe zalety to:

  • intuicyjny i łatwy w opanowaniu a przez to bezpieczny
  • bardzo liniowe odczucie z jazdy im więcej wkładamy tym więcej dostajemy – nic za darmo
  • skłania do wysokiej kadencji – bezpiecznej dla kolan
  • chroni silnik przed przeciążeniem przy niskiej kadencji
  • wspiera przy starcie pod górę i starcie w ciężkim terenie

Porównując z klasycznych trybem opartym na mocy użytkownika widać większe wsparcie w niższym zakresie obrotowym pedałów .

Oto kilka opinii osób które miały okazję spróbować trybu Elektrorider:

Najlepszy system z czujnikiem nacisku jakim jeździłem. Działa tak jakby go nie było a jednak wspomaga

M.

Super, klasa..

P.

Bardzo liniowy, prowokuje do wyższej kadencji. W sumie tak powinno być

P.

Tryb Elektrorider jest możliwy do zainstalowania w każdym rowerze w którym jest możliwość wgranie OSF czyli otwartego oprogramowania. Dotyczy:

  • rowerów z silnikiem w kole opartych na sterownikach Kunteng oraz niedługo Linshui oraz czujnikiem nacisku erider T9/T13/T15/T17, Sempu T4
  • rowerów z silnikiem w suporcie Tongsheng TSDZ2

wykresy oparte na publikacji:

Optimal cadence selection during cycling – Scientific Figure on ResearchGate. Available from: https://www.researchgate.net/figure/Relationship-between-peak-crank-torque-crank-velocity-ie-cadence-and-power-output_fig1_49284193 [accessed 11 Jun, 2022]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.